Napijmy się kawy!

Cześć i hej. W sieci to takie proste, prawda – zaprosić na wirtualną kawę. Nigdy nie wiem, jak zacząć. Czy pierwszy post powinien być wyjątkowy? Powitalny, jakiś…specjalny?

Z zawodu jestem copywriterem i nie ukrywam, że „Copyblogerka” będzie w pewnym sensie pełniła rolę mojego osobistego portfolio. Nie chcę tu pisać o typowo lifestylowych pierdołach (od tego mam inne miejsce w sieci). W takim razie o czym? O copywritingu, content marketingu, sztuce autentycznego i szczerego przelewania myśli na papier/ekran komputera. Poruszę też temat kultury pracy, organizowania sobie czasu i życia w zgodzie z własnym rytmem, tzw. slow life.

Dlaczego akurat copywriting, a nie dziennikarstwo czy sztuka? Chociaż na rynku działa wiele osób znacznie bardziej doświadczonych ode mnie, to pragnę zacząć się dzielić czymś, co robię dobrze i z czego mogę być dumna. A pisanie zdecydowanie jest jedną z tych rzeczy.

Poznałam ciemniejszą stronę mocy trudniejszą stronę zawodu: brak zleceń, trudności z motywacją i niemocą twórczą, pracą w domu itd. itd…można by wymieniać. Ale jednocześnie wiem z własnego doświadczenia, że praca copywritera to duża frajda i nieprzyzwoita przyjemność kreowania nowych, wartościowych treści.

O tym będzie ten blog. Więc jeżeli chcesz zacząć tworzyć dobre teksty i na tym zarabiać, to zapisz proszę mojego bloga w zakładkach/ulubionych/gdzieśtam. Przyda ci się.

Jeżeli natomiast szukasz copywritera, to…ciesz się lekturą 🙂

Czy mam zamiar pisać o swoich osobistych sprawach? Nie wiem, nie sądzę. Jeżeli zajrzałeś/łaś na bloga o takiej nazwie, to pewnie poszukujesz konkretnych informacji, a nie wpisów na cześć ukochanego serialu/aktora/knajpy lub innych, egzystencjalno-życiowych przemyśleń.

Póki co rozgość się – kawa pachnie niesamowicie 🙂

Skomentuj

