Duża kawa

Wszystkie fajne blogi mają linki godne polecenia. Mam i ja.

Jak prawdziwy content|blogger nindża ogarniałam strategię prowadzenia bloga między jedzeniem najlepszego makaronu na świecie i czytaniem książki. Koncentracja na sto procent. Mimo wszystko jakoś udało mi się ustalić parę rzeczy. Między innymi wymyśliłam sobie stworzenie jednego, dwóch, może trzech blogowych, pojawiających się cyklicznie tematów. Niemal natychmiast dodałam linkownię, czyli wszystko to, co w danym miesiącu mnie poruszyło, rozbawiło i zaciekawiło w szerokich internetach. Joanna Glogaza, autorka mojego ulubionego bloga Styledigger ma swoje Hatifnaty, to ja też chcę. Także ten.  Polecam jako lekturę do pysznej gorącej kawy. I ciastek. Obowiązkowo!

Contenty | Marketing | Pijar

Rodzina i relacje międzyludzkie nabiorą kompletnie nowego znaczenia w wielu aspektach życia. Ogromny wpływ na powyższe ma mieć generacja R, czyli ludzie urodzeniu już w XXI wieku. To oni już za kilka lat wejdą na rynek pracy i, podobnie jak starszaki z generacji Y, skutecznie namieszają, również w marketingu i budowaniu wizerunku marek. Co jest ważne dla młodych R i czego oczekują od życia? Czytajcie tutaj.

Chcecie zobaczyć, jak wyglądają biura GoldenLine? Patrzcie na cykl wpisów o najbardziej kreatywnych przestrzeniach od Nowego Marketingu. W tak zaaranżowanych miejscach chyba trudno o brak motywacji…

Znak towarowy można zarejestrować tak, żeby nikt się nim zbyt mocno nie „zainspirował”. Logo także. A jak to się ma z kolorem? Da się? Odpowiedź wcale nie jest taka oczywista.

Jak pozycjonować stronę w Google? To jest poradnik dla kompletnie zielonych.

A co z Google Adwords? W świeżutkim tekście opublikowanym na stronie internetowej Brief znajdzie dobrze ogarnięty wstęp i wskazówki dla początkujących. Ja wszystko zrozumiałam, więc szacun. Polecam i czekam na ciąg dalszy.

Także na Briefie znajdziecie kompilację najlepszych świątecznych kampanii. Mój faworyt to niezmiennie Allegro. A wasz? Dawajcie w komentarzach!

Fajna rozmowa z Magdaleną Kosińską, kierownikiem marketingu w Lotte Wedel. PR to słodko-gorzka zabawa.

Jeżeli marzycie o kursie copywritingu, ale mieszkacie w mieścinie, w której na hasło content marketing ludzie pytają „Jakie kątą?!” zróbcie sobie prezent i skorzystajcie z darmowych, świetnie poprowadzonych warsztatów. Klik tu i do nauki!

Blogi| Social Media

Relacja z toruńskiego BlogUp prosto od Kingi Bartkowiak z bloga Zaparzę Ci Herbatę. Polecam – wpis i całego bloga. Świetne teksty.

Jan Favre ze StayFly opisuje życie bez telefonu. Niby oczywiste, ale…hej, warto coś takiego od czasu do czasu przeczytać. I mimo wszystko raz na jakiś czas schować smartfona na cały dzień do kieszeni.

Świetny blog i najlepsze zdjęcia w sieci. Naprawdę, zawsze coś mnie tu zachwyci.

Bezcenna grafika odszukana na fanpejdżu Mordor na Domaniewskiej. Efekt LinkedIn? Tak bardzo true story.

Inne

18 grudnia do kin wchodzi nowa odsłona Gwiezdnej Sagi. Czekacie? Ja też. Kultowa seria filmów w znaczącym stopniu wpisała się w kanony współczesnej popkultury. Tutaj zobaczycie najciekawsze reklamy inspirowane Star Wars.

Przy okazji. Po której stronie mocy jesteście? Google Chrome pozwoli wam dokonać wyboru i względem niego zmienić wygląd najczęściej stosowanych aplikacji. Omójboże. Gmail ładuje się jako miecz świetlny. Genialne!

Dobra, a jak wyglądałyby nowe Star Wars w reżyserii Wesa Andersona, naczelnego hipstera współczesnego kina? Przedsmak poniżej:

Noooo…to wideo musiało się tutaj pojawić. Smok Wawelski w aranżacji Tomasza Bagińskiego to złoto. Realizacja, efekty specjalne i Kraków. Wow.

 

Skomentuj

